1 stycznia 2016

Jak zrealizować postanowienia noworoczne?


W przyszłym roku schudnę, zapiszę się na siłownie, znajdę więcej czasu dla przyjaciół, będę lepiej się uczył/a, zacznę uprawiać jakiś sport, zainwestuję w nowy aparat, zapiszę się na zajęcia dodatkowe z różnych przedmiotów, poprawię relacje z rodzicami i rodzeństwem, zacznę zdrowo się odżywiać, rzucę palenie, ograniczę mój czas spędzony przed telewizorem/komputerem...

31 grudnia chyba wszystkim kojarzy się z nowym startem, rozpoczęciem wszystkiego od zera, z nową szansą. Dlatego większość z nas rozpoczyna pisanie długiej listy z postanowieniami noworocznymi. Czy zastanawiałeś się kiedyś dlaczego większość osób nie realizuje swoich postanowień? Co zrobić, żeby dotrzymać tych noworocznych postanowień? Mam dla Ciebie kilka rad! 



Wiara w swoje możliwości!
Chyba wszyscy zgodzą się, że jest to jeden z najważniejszych punktów. Często zapominamy ile jesteśmy w stanie osiągnąć, jeśli tylko w siebie uwierzymy. Czy wiesz ile rzeczy możemy zrobić w ciągu całego roku? Dużo! Ważne jest, aby wierzyć, że jesteśmy w stanie. Słyszałam, że ludzie często robią sobie listę rzeczy dokonanych w ubiegłym roku. Nie muszą to być jakieś wielkie sukcesy. Może poprawa oceny z matematyki czy przyswojenie trudnego materiału z chemii? Ja sama planuję w tym roku zrobić sobie taką listę. Można powiesić ją nad biurkiem lub gdzieś na ścianie, a w trudnych chwilach popatrzeć na swoje osiągnięcia!

Chcesz czy nie chcesz?
Ogromnie ważnym punktem jest wyznaczenie swojego celu. Pamiętaj, aby dobrze zastanowić się nad swoim postanowieniem. Ważne jest, aby było to coś czego na prawdę chcesz. Nie idź za modą! "Wszyscy chodzą na siłownię to ja też." Nasza motywacja jest o wiele silniejsza jeśli my czegoś chcemy. Najlepiej spisz, dlaczego chcesz osiągnąć ten cel i jakie korzyści może przynieść Ci jego spełnienie!



Stwórz plan!
Masz cel i co dalej? Wiele osób nie układa swojego planu działania przez co bardzo szybko traci motywację, Pojawiają się różne przeszkody, które trudno pokonać. Zacznij od małych kroczków! Przy każdym z postanowień napisz kilka podpunktów, które pomogą Ci zrealizować cel (i uniknąć niepotrzebnych trudności). Zadawaj sobie pytania: Czy muszę robić to każdego dnia? Czy potrzebuję czyjejś pomocy? Czego muszę się nauczyć? Po każdym zrealizowanym kroku dawaj sobie nagrodę!

Jeden cel!
Czy jest sens zasypywać się dużą ilością postanowień NA RAZ? Po pewnym czasie nie będziesz wiedział w co ręce włożyć! Zamiast skupić się na jednej zmianie od razu chcemy dokonać wszystkiego! To jeden z najczęstszych błędów. Zrealizowanie jednego celu da Ci wielkiego kopa i motywację do realizacji kolejnych postanowień. Może również wyznaczyć sobie czas na wykonanie wszystkich kroków!



Nie poddawaj się!
Mamy tendencję do szybkiego poddawania się. Jeśli tylko coś nie idzie po naszej myśli od razu rezygnujemy. Pomyśl sobie jakie piękne to uczucie, kiedy uda Ci się pełnić marzenie! Im bardziej o to walczyliście, im więcej wysiłku musieliście włożyć w jego realizację, tym bardziej poczujecie się spełnieni.

Im dłużej będziesz czekał z rozpoczęciem realizacji postanowienia tym dłużej zejdzie Ci z jego realizacją! Badania wykazały, że jeśli nie zaczniemy działać od 1 stycznia, istnieje prawdopodobieństwo, że nie zaczniemy w ogóle! Do roboty!

POWODZENIA!

inspiracja: klik

BLUZKA: KLIK (klikniesz?)

Dajcie znać w komentarzach czy podobają Wam się zdjęcia z dzisiejszego postu?
A wy wyznaczyliście sobie już cele noworoczne?

104 komentarze:

  1. fajne rady, może mi też pomogą wytrwać w postanowieniach noworocznych! :D
    blog: optymistka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega rady :) Zostawiam obserwacje!
    Jednym z moich postanowień jest zdobycie 100 czytelników. Mogę liczyć na pomoc?
    www.realnataliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super post :)
    oraz śliczne zdjęcia
    miłego dnia pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie, nie powinniśmy się poddawać :)
    Śliczne zdjęcia!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety ciągle się poddaję... Ale ten post jakoś mnie zmotywował i mam nadzieję, że zrealizuję postanowienia :) Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze jest to, abyśmy się nie poddawali :)!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rady całkiem przydatne :P
    ps. udało ci się i zostałaś polecona u mnie na blogu!:)

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam postanowień noworocznych, mam ewentualnie cele ale nie daje im konkretnej daty
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Postanowienie na pewno schudnąć i to jak najwięcej!
    koszulka jest świetna! kliknęłam oczywiscie i sama taką zamówiłam na dresslink przy współpracy z nimi :)

    Zdjęcia są śliczne podobają mi się :D

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj tak przede wszystkim nie wolno się poddawać i wierzyć w swoje możliwości! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze jest to żeby się nie poddawać,bo nigdy nie wiemy czy nasz cel nie jest już blisko, nie możemy rezygnować :) Zdjęcia są śliczne :)
    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego roku 2016

    Zapraszam serdecznie do siebie :) (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  12. potrzeba dużo motywacji i determinacji, życzę nam jej :) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. uważam, że jeślij ktoś naprawde czegoś chce to to osiągnie! wazna jest silna wola :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie się czytało :)
    Śliczna bluzka :)
    PisaneKredkami

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post, bardzo interesujący :)
    Bluzka mi się podoba
    http://kllaudiii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawde sliczne zdjecia! Ja nie zapisuje sobie postanowien noworocznych bo uwazam ze jak chce cos zmienic to nie potrzebuje od tego nowego roku! :* Szczesliwego Nowego Roku! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne zdjęcia i bardzo dobre rady!
    Najważniejsza jest wiara w swoje możliwości.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne zdjęcia:) mam nadzieję, że wykorzystam rady z tego posta. Świetny blog, szczęśliwego nowego roku!
    Mój Blog - klik!<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję, że choć miniumum rzeczy zmienie w najbliższym czasiem, choć uważam że każdy czas jest na to dobry, niezależnie czy jest nowy czy stary rok ;)



    MÓJ BLOG, ZAPRASZAM
    Kinga Dobrowolska–blog. Pozdrawiam gorąco ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia :)
    moje postanowienia nigdy nie wychodzą dlatego wolę się nawet za nie nie brać
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz cudownie ♥ Ja też planuję trochę schudnąć i przejść na zdrową dietę.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog :)
    Życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł na post. Sama myślałam nad takim, może trochę podobnym :)
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam zawsze trudność z wypełnieniem postanowień. :D

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. mam parę postanowień, mam nadzieję, że uda mi się je wcielić w życie
    dzięki za rady
    cudna bluzkaa
    http://szarpana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz prześliczne długie włosy! Pozdrawiam ciepło ;)

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super rady, na pewno mi się przydadzą podczas realizacji moich postanowień!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny blog, zostanę tu na dłużej.
    Podobają mi się zdjęcia i ogólnie fajny post i te rady.
    Blog By Inka

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne rady, życzę powodzenia w dążeniu do celu ;*
    pozdrawiam, dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne rady!
    Mam nadzieję, że w 2016 nie poddam się :)

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post! Naprawdę genialne rady przyjmę je do serca :)
    Dziękuję! :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Trzeba uparcie trwać w swoich postanowieniach i być pewnym czego chcemy. Inaczej całe "zamieszanie" z tym związane nie ma sensu. Twoje rady są na prawdę bardzo pomocne i wartościowe.
    Pozdrawiam ciepło, wszystkiego dobrego! (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com
    PS a kliknę!

    OdpowiedzUsuń
  34. W tym roku zrobiłam swoją listę postanowień noworocznych. Dzięki Twoim radom myślę, że osiągnę swój cel :) Bardzo ładne zdjęcia i styl pisania. Miło mi się czytało, dlatego chętnie zaobserwuję :) Szczęśliwego Nowego Roku! Kliknęłam ♥

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam parę postanowień noworocznych ale, w przeciwieństwie do zeszłorocznych, mam mniej więcej plan jak je osiągnąć :) Śliczna bluzeczka, kliknęłam :) Świetny post, widać, że miałaś wenę lub w przeciwnym razie musiałaś się mega napracować! 3maj się! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapraszam :)
    https://www.youtube.com/watch?v=bBjGxK__N_w

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo dobre rady, mam nadzieje ze pomoga tym którzy się poddaja po tygodniu :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Przydatne rady, mam kilka postanowień i mam nadzieję, że je spełnię :)
    Obserwuje
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  39. Na prawdę ciekawe rady, przyjemnie się czyta. Aż ciężko mi uwierzyć, że masz dopiero 14 lat. :) Myślę że osiągniesz ogromny sukces. :)

    http://lovewhitehair.blogspot.com/ zapraszam również do siebie

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja nigdy nie bawię się w postanowienia noworoczne, jak coś chcę, przykładam się do tego od zaraz, nie zwlekam, aczkolwiek złote rady!:)

    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Silna wola i wszystko jest do zrobienia :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  42. Extra masz ten nagłówek :) Super fotki!
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne rady!
    Wszystkiego co najlepsze w nowym roku! :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. cudne zdjęcia, masz świetnego bloga!

    pozdrawiam i zapraszam:
    www.pisanepasja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zdjęcia są świetne, ja nie mam listy. Wszystko na spontata!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    my-time-alessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Widzę że masz dużo postanowień. Życzę ci żebyś wytrwała w nich :)

    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Zdjęcia są świetne, a ta koszulka jest cudowna! Bardzo przydatny, motywujący post. Ja mam kilka postanowień więc liczę na to, że uda mi się zrealizować swoje plany :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  48. Swietne rady, mądry post i super zdjęcia!! :)

    http://imigor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajna bluza i zdjęcia :)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja posiadam parę drobnych postanowień i nic więcej nie lubię planować. Wolę żyć spontanicznie ^^

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. kliknęłam :*
    jestes sliczna i mimo mlodego wieku potrafisz napisać coś mądrego.
    obserwuje i zapraszam do siebie :)


    http://versace0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo motywujący post :) i uważam tak samo jak ty! Trzeba uwierzyć we własne możliwości :-)
    http://eyenjf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Niezwykle motywujący i inspirujący wpis! :)
    Jeśli tylko chcemy, potrafimy osiągnąć naprawdę wiele.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  54. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapraszam, dopiero zaczynam! :) http://martina-arrowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Super post i zdjęcia !
    Wspólna obs?
    http://soomethingelsee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo fajnie piszesz,ja też mam taki zamiar zrobić sobie taką listę :)
    Obserwuję :)
    http://by-oczii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Raz zrobiłam taką listę i ja schowałam, ostatnio ją znalazłam i wszystko się spełniło i to nieświadomie hah :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Super post ! kliklam ;)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja w tym roku odpuściłam sobie postanowienia, co nie oznacza, że nie będę starać sie stawać lepszą osobą :)

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania! :)
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczne zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajny poradnik, ja jednak zrezygnowałam z noworocznych postanowień :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  63. jejku cudowna sesja *.* jak można się z Tobą skontaktować?
    obserwujemy :))
    nasz bolg- klik!

    OdpowiedzUsuń
  64. ja mam jedno postanowienie" byc szczesliwym czlowiekiem!

    DOSKA-STYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  65. Twój blog wygląda ciekawie, do tego dodajesz cudowne zdjęcia. Nie zmarnuj takiego talentu i pisz dalej! Chciałabym jeszcze przeczytać parę rzeczy spod twojej klawiatury :) Widać, że się starasz, a twoje posty czyta się z przyjemnością :D

    Wzajemna obserwacja? :)
    projectad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Prowadzę bloga fanowskiego o Natalii Oreiro, głównej bohaterce telenoweli "Zbuntowany Anioł". Jeśli miałabyś czas i ochotę zajrzeć, byłoby mi niezmiernie miło.
    Jeśli zaobserwujesz odwdzięczę się tym samym (:

    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. W końcu ktoś podszedł rozsądnie do tego tematu, jakim są postanowienia noworoczne. Większość ludzi zabiera się za nie od dupy strony, dając sobie 100 postanowień na jeden raz, których realizacji i tak nigdy się nie podejmą. Myślę, że wielu osobom które mają postanowienia może ten post znacząco pomóc :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  68. Śliczne zdjęcia, kliknęłam. Moim zdaniem tworząc listę postanowień, musimy zdać sobie sprawę, że nie wszystko może nam się udać :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Ostatnia porada moim zdaniem najważniejsza! <3


    Zapraszam na bloga prowadzonego przez 2 nastoletnie przyjaciółki!
    KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  70. Tak na początek to bluzka cudowna *-* I kliknęłam XDDDD Może się na nią pokusze ale trochę boje się zamawiać z internetu XD Ale jest megaaaaa < 33
    Ja lubię sobie pisać całą listę rzeczy które zmienie a zazwyczaj udaje mi się góra 3 XDD Dlatego 1 i ostatni punkt bardzo mi się przydadzą i wgl fajne rady <333
    http://liveivette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. śliczne zdjęcia!!!
    Mam parę postanowień noworocznych mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować :)
    zapraszam :
    http://the-haappy-one.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  72. W tym roku mam taką motywację, zapał do pracy nad sobą i różnymi projektami, więc jak na razie nie martwię się o to, że porzucę moje cele na nowy rok. Pozdrawiam i życzę dobrego roku :)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. świetne zdjęcia!
    PS: Zapraszam do mnie na ocenę moich 10 najlepszych stylizacji z 2015 roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetne rady ! Ja jednak nie czekam z postanowienia do nowego roku , staram się je na bieżąco realizować i oczywiście powtarzam sobie że potrafię :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja już swoje postanowienia noworoczne wdrożyłam w życie codzienne i wbrew pozorom wcale nie było to takie trudne :)
    Sliczne zdjęcia :*
    Kliknęłam, klikniesz u mnie w bannery pod postami? :)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  76. W tym roku mam bardzo dużo motywacji, jestem pewna, że uda mi się spełnić moje postanowienia.
    Bardzo przydatny post :)
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie:
    MARYSIAWOJCIK.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  77. Zakochałam się w Twoim blogu <3
    Obserwuje!! Liczę na to samo :)

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  78. Zdjęcia bardzo mi się podobają i kliknęłam :)
    Zapraszam do mnie na bloga, może wspolna obserwacja? Daj znac :)
    http://aleksaandrinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Przeglądając różne blogi, myślałam, że tylko ja robię postanowienia. Dobrze, że znalazł się ktoś jeszcze, bo prawie zwątpiłam, haha :). Napisałam podobny post (znaczy podobny według mnie), więc jakby Cię to interesowało - zapraszam :D

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  80. Masz bardzo ładne włosy! :D do tego bardzo fajny wpis ;)
    http://swiatkosmetykoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Sądzę, że jeden konkretny cel to najlepszy sposób na noworoczne postanowienie. Haha i mówi to osoba, która ma zapisaną całą listę ;p Ale myślę, że małym kroczkami uda mi się wszystkie zrealizować! A stworzenie planu, to super pomysł :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  82. Wiara w siebie to podstawa! Bardzo pomocne rady- nie lubię, gdy ktoś już na starcie stwierdza, ze nie da rady! Pozytywne nastawienie jest bardzo ważne:) kliknęłam, bardzo ładna koszulka:)

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  83. Masz rację nie ma sensu zawalać się od razu dużą ilością postanowień. Bardzo fajny i przydatny post! Miłego dnia! Obserwujemy?

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Naprawdę ciężko postaram się o spełnienie postanowień. Ja z nich zrezygnowałam :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  85. W sumie nigdy jeszcze nie robiłam postanowień bo wiedziałam, że i tak nic z tej listy nie uda mi się osiągnąć, ale dzięki tobie spróbuję zrobić dokładnie rozplanowaną listę :)
    Prześliczne zdjęcia :)
    aniakasperek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Bardzo mądry post :) Ja w tym roku mam tylko jedno postanowienie - Dobrze się bawić i w pełni wykorzystać to 12 miesięcy <3
    http://klaudencja.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  87. ja nie mam w tym roku żadnych postanowień,bo zeszłoroczne poszły w niepamięć haha :))
    stay-possitive.blogspot.com
    Kliknęłabyś w serduszko w poście? Z góry dziękuję!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  88. śliczne zdjęcia <3
    mam nadzieje ze wpadniesz i dołączysz :)
    zapraszam na mój blog prowadzę go razem z koleżanką :)
    http://gabrysia-oliwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Post idealny dla ludzi, którzy mają postanowienia tak jak na przykład ja!
    Pozdrawiam, życzę sukcesów w blogowaniu, a także cieplutko zapraszam do mnie, jednocześnie zachęcając do obserwacji!
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja wierzę i ciężko pracuję nad swoimi postanowieniami, więc mam nadzieję, że mi się uda :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Kochana!
    Zapraszam Cię na konkurs, gdzie można bardzo łatwo wygrać okulary (sama wybierasz) lub vouchery na nie:)
    Zasady są bardzo proste zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - klik:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Ja mam tak jakby listę postanowień:) Kliknęłam w link.
    Pozdrawiam, Maja
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Piękna :*
    Zapraszam do mnie --> immartaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Świetny blog :) Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :) maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Pięikne fotki :D
    Śliczne masz włoski :*
    Ja tam nie mam postanowien:)
    Kiliknełam :)
    Poklikasz?:)
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist-wyniki-konkursu.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  96. śliczne zdjęcia ;;)
    wpadnij też do mnie:
    http://zmiloscidozdjec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń