16 lutego 2016

Jak być pozytywnym? + wyniki konkursu

Są ludzie, którym wszystko się udaje. Mają szczęście w każdej sytuacji, wspaniałą rodzinę i same dobre oceny! Czasami zastanawiasz się jak to robią? Odpowiedź jest bardzo prosta, starają się być pozytywnymi.
Zastanawiasz się co zrobić, aby uśmiech nie schodził Ci  z twarzy? Jak być pozytywnym człowiekiem? Zapraszam do dalszej części postu, gdzie poznacie moje rady, jak myśleć pozytywnie.
1. Zacznij dzień od myślenia o czymś pozytywnym!
Jeśli wstajesz każdego dnia z nastawieniem, że musisz iść do szkoły, zrobić tyle okropnych rzeczy i marzysz tylko o tym, by dzień już się skończył, to Twój dzień nie będzie dobry! Wstawaj i mów, że to będzie najlepszy dzień. Każdą rzecz traktuj jako wyzwanie, a gwarantuję Ci, że dzień będzie udany :)

2. Doceniaj drobiazgi.
W życiu mamy mnóstwo małych rzeczy, które sprawiają przyjemność, ale często tego nie dostrzegamy. Zwracając uwagę na drobiazgi, zaczynamy doceniać swoje życie. Zastanów się, jaki był dzisiejszy dzień! Czy ktoś powiedział Ci coś miłego, może dostałeś dobrą ocenę z ważnego testu lub po prostu miło spędziłeś czas z przyjaciółmi? Każdy powód jest dobry, by się uśmiechnąć!
3. Znajdź swoją pasję! 
Pasja daje mnóstwo radości. W codziennym życiu często jednak zapominamy o swoim hobby. Uważam, że w ciągu tygodnia znajdziemy chociaż chwilkę, żeby zrobić rzeczy, które dadzą nam trochę przyjemności. Jeśli lubisz tańczyć - tańcz! Jeśli lubisz śpiewać - śpiewaj! A jeśli lubisz malować - maluj! Życie staje się o wiele ciekawsze jeśli mamy pasje i rozwijamy się w tych kierunkach.

4. Pracuj nad polubieniem siebie. 
Wszędzie widzimy ideały. Patrząc na gwiazdy Hollywood trudno nie mieć kompleksów. Jednak nie możemy zapominać o tym, że nikt nie jest idealny. Jeśli coś Ci się w sobie nie podoba to po protu zmień to! Nic nie poprawia humoru jak eliminowanie swoich kompleksów. Na kartce możesz napisać swoje zalety, cechy, które lubisz lub po prostu zapytać się bliskich, co w tobie lubią. Możesz być zaskoczony jak widzą Cię inni.
5. Rusz się!
Sport rozwesela! Badania dowodzą, że osoby uprawiające sport rano są bardziej aktywne w dzień! Z bycia leniwym nie wynikło jeszcze nic dobrego, więc do dzieła! Zadbaj o siebie! Dieta bogata w składniki odżywcze wywiera pozytywny wpływ na nasze myśli, uczucia. Pamiętaj jednak o "ładowaniu baterii", zwłaszcza gdy zmagasz się ze stresem. Nie zapominaj, że ćwiczenia poprawiają również wygląd zewnętrzny :)

6. Otaczaj się wspaniałymi ludźmi. 
Wybór ludzi ma duży wpływ na Twoje emocje. Dlatego teraz zdecyduj, że będziesz otaczać się tylko pozytywnymi ludźmi, którzy w każdej sytuacji widzą coś dobrego. Unikaj ludzi negatywnych, którzy powtarzają, że Ci się nie uda. Pamiętaj, że z kim przystajesz taki się stajesz! Uśmiechnięci ludzie na pewno wniosą dużo do Twojego życia!

"Jeśli nie da się już pozytywnie myśleć, to chociaż nie myśl negatywnie."

W niedziele zakończyło się pierwsze na moim blogu rozdanie dla Was. Dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział. Tak jak pisałam, jedna osoba wygrywa kupon na darmowe okulary, a 2 kolejne wygrają kupon na $10 zniżki. Nie przedłużając - darmowa para okulary trafia do Sary Jarosz, a kupony do - Mrs. Silver i Natalii Gozdur.
Gratuluję wszystkim i jeszcze raz dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w rozdaniu. :)

74 komentarze:

  1. Ostatnio miałam takie "rozkminy" i przemyślałam kilka rzeczy co robię.
    Teraz poniedziałki są dla mnie fajnym dniem a nie to co kiedyś, że na samą myśl miałam ochotę udawać, że zaspałam do szkoły. :D
    Pozdrawiam oraz fajne zdjęcia!

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super, wygrałam kupon, dziękuję bardzo!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. no niestety coraz mniej ludzi cieszy się drobiazgami :)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rady :) Nie możemy mieć złego nastawienia do wszystkiego i wszystkich. Codziennie, zanim wstaniemy z łóżka powinniśmy się zmotywować i powiedzieć sobie, że dzisiejszy dzień będzie świetny i wiele rzeczy nam się uda. Takie nastawienie na pewno wiele da i nie będziemy chodzić ciągle smutni.
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega blog!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rady ! Mi wlasnie odnalezienie pasji jaką jest blogowanie dało dużo szczęścia :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio mam z tym spory problem, ale mam nadzieje, ze to przez chorobę i ze tylko gdy wyzdrowieje będzie lepiej ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pozytywny post! Ja staram się być pozytywna, głównie w szkole, bo tam nie można być szczęśliwym, haha :)


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam, że nie ma uniwersalnych porad, które wszystkim będą pasować. Ja jestem realistką i dosyć często też pesymistką, jednak nie znaczy to, że jestem nieszczęśliwa (odniesienie do 1 punktu). Również sport nie jest moją mocną stroną i nie lubię się ruszać. Wolę leniuchować niż cierpieć przez zakwasy. To mnie nie uszczęśliwia.
    Mój blog | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie być pozytywnym to po prostu być sobą. Oczywiście, zgadzam się z twoimi radami, ale ja nie mam tego problemu. Uśmiech nie schodzi mi z twarzy, a potem nauczyciele narzekają, że nie uważam na lekcjach xD


    ♥Just Me And My Fancy- klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Kluczem do szczęścia jest docenianie najmniejszych rzeczy w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Napisałaś chyba najlepsze rady jakiem mogą być na bycie szczęśliwym. Bardzo motywujące! Obserwuję ;*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia i ciekawy post ;) niestety czasami nie da się myśleć pozytywnie , ale warto zawsze mieć nadzieję

    http://alicjawkrainiekotow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mądre i przydatne rady :) Często mam tak, że w siebie nie wierzę i nastawiam się negatywnie do wszystkiego co robię :/ W stosunku do swoich znajomych i najbliższych jestem zawsze optymistką, ta która pocieszy, przytuli, powie, że będzie wszystko super. Z pewnością będę starała się wykorzystać rady, które tutaj napisałaś, bo jak to mówią pozytywny człowiek ma w życiu łatwiej ^^
    Pozdrawiam ciepło,
    Acaila :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rady! Ja zawsze staram się pozytywnie i z uśmiechem na twarzy podchodzić do życia i rożnych spraw, chociaż różnie to wychodzi.
    Piękne zdjęcia :)

    http://part-of2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś prześliczną dziewczyną! <3

    Chciałabyś wygrać bluzę z mybaze.com ufundowaną w wysokości 205zł? Zapraszam Cię do mnie na bloga, organizuje konkurs! -> http://ayvinn.blogspot.com/2016/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy wpis!
    Korzystam z tych rad każdego dnia :)
    Świetne zdjęcia.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny post!
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyglądasz tak naturalnie :*
    Obserwuję :D
    http://juliaobi.blogspot.com/2016/01/snow.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Pozytywne nastawienie to podstawa! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie !
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie warto od samego obudzenia się nastawić się, że będzie dobrze, przykleić banana do twarzy i już! :)

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post ! Mądra dziewczyna z Ciebie ! Zapraszam do nas na bloga !
    www.modeedeeviee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Chce sobie kupic granatową parke. Zielone juz sie znudziły

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz fajnego bloga :D
    Obserwuję i czekam na rewanż ;)
    <3
    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  26. 4 chyba najtrudniejsza do wykonania, ale masz rację! Ze wszystkimi punktami się zgadzam :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post, prześliczny szalik !

    http://melassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wygrałam kupon ze zniżką :*
    Dziękuję + Świetny post! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post i super zdjęcia :)
    obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Docenianie drobiazgów! Mój ulubiony punkt! <3
    http://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Cytat świetny ;)
    Właśnie, ważne jest aby akceptować siebie takiego jakim się jest i doceniać to co się ma :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie czytało mi się Twój post. Mam takie samo zdanie - od samego rana musimy zadbać, by nasz dzień był udany. Tak samo z hobby; jeśli coś naprawdę kochamy, znajdziemy na to czas.
    Śliczne zdjęcia

    Pozdrawiam i zapraszam,
    http://wearealive111.blogspot.com/2016/03/travels-friends-czyli-ferie-i-nie-tylko.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja jestem zawsze pozytywnie nastawiona :D Jestem optymistką, potrafię cieszyć się drobiazgami :3 Rady jak najbardziej trafione i przydatne! :3
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jestem zawsze pozytywnie nastawiona :D Jestem optymistką, potrafię cieszyć się drobiazgami :3 Rady jak najbardziej trafione i przydatne! :3
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Hello from Spain: great tips. Very inspiring. I just discovered your blog and I really like the variety of topics that you publish. Right now I have a blog dedicated to Barbie dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  37. Staram się być optymistką, choć są chwile chyba w życiu każdego, że no niestety łapiemy doła ;) Trzeba pamiętać że po deszczu zawsze wychodzi słońce ;D
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog
    Zapraszam także do polubienia mojego --> Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja osobiście jestem osobą , która nie zamartwia się rzeczami na które nie mam wpływu ! :d
    KLIK
    (Wspólna obserwacja ? Ja już . Liczę na uczciwy rewanż, zapraszam :D )

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny post <3 widać że włożyłaś w niego dużo pracy
    Śliczny wygląd bloga :* i meega zdjęcia
    Czekam na kolejny wpis <3 Pozdrawiam cieplutko

    Zapraszam na konkurs - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne zdjęcia i super post! ;)widać efekty twojej pracy

    Pozdrawiam! ♥

    MÓJ BLOG - CLICK ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję zwycięzcom, przesłanie posta bardzo POZYTYWNE! ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  42. Wydaje mi się, że każdy z nas ma swój plan na bycie pozytywnym. Każdy musi być przy tym przedwwszystkim sobą. ;)) Są osoby myślące bardziej pozytywnie i te myślące mniej.
    badxqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Niestety teraz coraz mniej ludzi docenia takie drobiazgi, a wbrew pozorom są one ważne.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja każdy swój dzień zaczynam od ulubionych piosenek. Od razu jestem bardziej rozbudzona, a uśmiech sam pojawia się na twarzy i najczęściej nie znika przez cały dzień ♥
    Świetne porady! Szczególnie podobają mi się 4 i 6. Poztywyne towarzystwo zawsze poprawia humor, a w końcu tym najczęstszym towarzystwem jesteśmy my sami.

    Cudny post i piękne zdjęcia! Pozdrawiam xx
    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajne rady! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Najlepszą rzeczą na poprawę humoru jest taniec :D Zawsze kiedy zaczynam smęcić puszczam sobie musyke i po prostu tańczę :D
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. motywujący post :D
    wpadnij na nowy post :) | http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Taniec to najlepszy sposób na poprawę humoru :D zapraszam modakaczanowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo motywujący post. :) Cudowne masz włosy!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Myśle, że punkt 2, 3 i 6 idealnie pasują do mnie, do mojego toku myslenia :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetna notka :) Staram się być pozytywna i skorzystam z twoich rad :D
    Obserwuje :)
    Zapraszam Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak dla mnie, aby być pozytywnym potrzebny jest dystans do siebie. Piszę o tym dość często w komentarzach pod postami innych, dlatego jest to dla mnie tak bardzo ważne. Następną rzeczą jest polubienie siebie, widzę że już to opisałaś :). Gdy się siebie nienawidzi to nie da się nic zrobić, przecież nie wyjdziemy ze skóry. Ostatnią kwestią jest kolejna rzecz o której wspomniałaś - otaczanie się wspaniałymi ludźmi. Po co trzymać przy sobie idiotów, którzy wiecznie krytykują i mówią ci jak masz żyć. Bardzo mądry post!
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Cała prawda :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. świetne rady!
    http://julietguliet.blogspot.com/ mój blog, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne zdjęcia
    Obserwuję
    Zapraszam http://by-juliett.blogspot.com/
    http://scrapmaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Całkiem pozytywny wpis , super zdjęcia :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Super zdjęcia. Pasje są dla mnie właśnie oderwaniem od rzeczywistości i szczęściem ;D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgodzę się z tymi poradami ;D Niby takie małe rzeczy, a jak duzo potrafią zdziałać ;3
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  59. Pozytywne nastawienie i pasja to chyba najważniejsze :D
    Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny post i bardzo ładne zdjęcia :) pozdrawiam julczim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny post !!!!!!Zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie ...
    LINK http://alicestyle76.blogspot.com/2016/02/22-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  62. Pozytywne nastawienie to podstawa :-)

    Pozdrawiam ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. piękne zdjęcia!

    https://strong-power.blogspot.com/2016/07/top-5-wyniki-konkursu.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetny post, z resztą jak każdy na twoim blogu. Widać ile pracy i serca wkładasz w najmniejszą rzecz tutaj :)! Ja dopiero zaczynam - https://troughmyteenlens.blogspot.com/ - zapraszam, może znajdziesz coś dla siebie! :) Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń