4 września 2016

I'M BACK!

Chwilkę mnie tu nie było. Nawet nie wiem kiedy ten czas minął! Nie mówiąc już o wakacjach. Dwa miesiące minęły mi błyskawicznie. Zanim się nie obejrzałam już wrzesień. Miesiąc, który nie kojarzy się nam najlepiej!
Powrót do szkoły nie brzmi kusząco! Staram się myśleć pozytywnie, ale zbliżający się wielkimi krokami egzamin gimnazjalny (tak, jestem w 3 klasie) nie zachęca. Osoby, które znają mnie bardzo dobrze wiedzą jak bardzo się stresuje. Może macie jakieś sposoby na stres? 
W piątek, siedząc w szkolnej ławce, zdałam sobie sprawę, że jestem jeszcze gdzieś daleko na wakacjach. Szykuję dla Was duże podsumowanie lipca i sierpnia, więc wyczekujcie. Śmiało mogę uznać, że były one bardzo udane. Nie udało mi się zrobić wszystkiego z mojej listy (przydałby się jeszcze miesiąc)! Być może za rok? Na pewno nabrałam sił, ale nie chce wracać do monotonnej codzienności. Wstawanie rano, szkoła, powrót, nauka i tak przez 10 miesięcy. 
Mam kilka 'haków', które mogą ułatwić Wam ten rok szkolny, więc dajcie znać w komentarzach czy chcielibyście zobaczyć taki post na moim blogu. Gdy szkoła zacznie się już na całego, na pewno będę miała mniej czasu na bloga, ale jeśli chcecie być na bieżąco co u mnie, zapraszam na mojego snapa (alakluza) i instagrama (itsalicce)! 

Mam mnóstwo zdjęć i wspomnień z wakacji, więc możecie wyczekiwać kilku, jeszcze wakacyjnych, postów!







67 komentarzy:

  1. Po datach na Twoim blogu widzę, że bardzo dawno Cię nie było, ale można to wybaczyć, bo przecież każdy ma od czasu do czasu prawo po prostu odetchnąć :)! Mam nadzieję, że nowy rok szkolny będzie dla Ciebie pełen pozytywnych nowin i zdarzeń.

    theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda te dwa miesiące bardzo szybko zleciały. Zanim się obejrzymy już będziemy witać nowy rok haha :D
    Powodzenia w szkole! :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że zdecydowałaś się wrócić..świetny wpis! :)

    Zapraszam do mnie!
    martyna-k.blogspot.com~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że wróciłaś ;)
    To zdjęcie z kotami jest takie urocze, haha <3!
    TROL

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że wakacyjne posty mogą umilić okropne początki roku szkolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze , ze egzamin gimnazjalny mam już za sobą ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia❤ To dobrze,że wrociłaś na bloga. Każdemu przydaje się przerwa. Ja tez nie mogę w to uwierzyć, ze jest już wrzesień ;(
    everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia. Przerwa jest czasami potrzebna, same też ją miałyśmy ;)
    Powodzenia w szkole ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy : https://differentworldsofficjal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki urok wakacji - są super, ale szybko mijają. Świetne zdjęcia
    Pozdrawiam
    http://kaktusowy-sad.blogspot.com/2016/08/przykry-los-zakochanej.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia kotków. :) Pamiętam jak pisałam swój egzamin gimnazjalny.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno egzaminy pójdą Ci dobrze, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. kociaki skradły moje serce :) piękne zdjęcia :) i powodzenia w trzeciej klasie :P

    w wolnej chwili zapraszam NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia!
    Nie stresuj się egzaminem, wcale nie jest taki straszny :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już dawno jestem po egzaminie gimnazjalnym. Nie było tak źle jak sie wydaje! Wystarczy się uczyć i wszystko pójdzie gładko. Życzę Ci powodzenia już teraz. Na stres dobrze robią spotkania z przyjaciółmi podczas ktorych można zapomnieć na chwile o stresie, dobra książka (która wciaga) oraz oczywiście muzyka. :)

    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przejmuj się egzaminem gimnazjalnym! On nie jest ważny. :) Ładne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiemy co to za uczucie , również czeka nas w tym roku egzamin :)
    Zapraszamy do nas https://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie czekam na post o "hackach " szkolnych. A zdjęcia ładne, takie wakacyjne <33
    Buziaki xx
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. zdjecia sa po prostu niesamowite, widac ze powrot z mocnym przytupem ;3 czekam na posty z wakacji <3
    moze wspolna obserwacja? ja juz kochana <3 buziaczki!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęcia, fajnie że wróciłaś !!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mogę się doczekać postów ze zdjęciami z wakacji :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcia i czekam na post z hackami, bo ich nigdy za mało :D

    http://wiktoriamigdar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz śliczne włosy!!
    michalinm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi również nie udało sie spełnić wszystkiego z listy, śliczne zdjęcia!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi te wakacje minęły zbyt szybko!
    Zdjęcia super
    Pozdrawiam cieplutko! :)
    wpadnij ♥ NAMELESS

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jakoś egzaminem gimnazjalnym za bardzo się nie przejmowałam. Matura, egzaminy na studiach- to dopiero stres! Uwierz w swoją wiedzę, w swoje siły i pokaż światu, że potrafisz dobrze napisać test!
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też w tym roku będę pisać egzaminy, ale nawet jeślibym chciała, nie potrafię stresować się takimi rzeczami :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem "za" postem o trikach ułatwiających życie w szkole. Też w tym roku będę pisać egzaminy, ale jakoś to do mnie jeszcze nie dociera ;). Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. łał co za zdjęcia !
    www.lussja.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi także te 2 miesiące zleciały bardzo szybko, ale cóż, taka kolej rzeczy :( A co do stresu... Nie martw się ! Ja sama przechodziłam przez to w tamtym roku i powiem szczerze, że nie ma się czego bać ! ;) Jak to mówili moi starsi koledzy "Nauczyciele mówią, że to takie trudne, ale tak naprawdę próbne są gorsze " :P




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<

     
      


        

    OdpowiedzUsuń
  30. Super, że wróciłaś! Ja tam miałam tylko miesiąc wakacji i jakoś nie narzekam :D
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też nie wim kiedy te 2 miesiące zleciały. Ale piękne zdjęcia naprawdę ci się udały i czekam na posumowanie lipca i sierpnia :)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. To co dobre ma do siebie, że szybko mija ;)
    Nie stresuj się - egzamin to nic strasznego!

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM << zaobserwuj jeśli Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale śliczne zdjęcie kotów :D
    A w szkole dasz radę. Mi post z hakami się nie przyda, bo już od dawna do szkoły nie chodzę, ale innym z pewnością się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Welcome back and You look beautiful! The cat is too cute ^^
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Te wakacje minęły zbyt szybko. No ale damy rade...teraz byleby do ferii. <3
    Zapraszamy http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. JA chce wakacje! JEstem teraz w 1 klasie technikum i bardzo się denerwuje , bo tyle nauki mnie czeka!
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wakacje naprawdę szybko minęły. Moje sposoby na stres to słuchanie pozytywnej muzyki ^^ Świetne zdjęcia i słodkie kociaki *.* Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Szkoła wcale nie musi być monotonna, mam super klasę i chodzę do niej z przyjemnością :)
    Pozdrawiam
    just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na kamilsart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ale piękne kotki <3
    może wspólna obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeśli te haki nie są typowymi, które wszyscy postują teraz na blogach (tak jak podsumowania wakacji) to chętnie przeczytam. Nie lubię tego samego na okrągło czytać.

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Ogólnie egzaminami nie ma się co stresować. Jeśli będziesz regularnie się uczyć, myśleć logicznie i czytać ze zrozumieniem, to ładnie je napiszesz. Przejrzyj sobie koniecznie testy z poprzednich lat, by zwrócić uwagę na typy zadań. Przede wszystkim nie wmawiaj sobie, że zależy od tego Twoja przyszłość. To nie matura. Nawet jeśli któraś część nie wyjdzie ci, tak jak oczekiwałaś, to nie jest to koniec świata, bo możesz dobrze napisać inne bloki :) Potraktuj to jako większy sprawdzian. Stres nie pomaga; czasami sprawia, że zapominamy o najprostszych rzeczach. Pamiętasz sprawdzian szóstoklasisty? W szóstej klasie nauczyciele mnie nim straszyli, ogromnie się stresowałam przed jego napisaniem, a okazało się, że był... prosty. Nie panikuj, ale też totalnie nie olewaj.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejuu, ale śliczny blog! Zdjęcia takie zwykłe, a jednak coś w sobie mają. Z chęcią zostanę na dłużej. A jeśli chodzi o szkołę - czy tylko ja już się cieszę? :D

    natalianowotna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Dobrze, że wróciłaś, nie warto się poddawać! Te wakacje były naprawdę udane, mam z nich mnóstwo zdjęć i wspomnień!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja pisałam egzaminy w zeszłym roku i powiem Ci, że strasznie się stresowałam, ale z perspektywy czasu wydaje mi się to głupotą. Przede wszystkim powtórz najważniejsze rzeczy już teraz (serio, nie czekaj, ja obudziłam się na początku kwietnia i potem nie mogłam się ogarnąć). Wtedy już zero stresu :D
    Przepiękne to zdjęcie kotków!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  46. What a wonderful post! Photos are so cute! The kittens are just lovely!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne zdjęcia !! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Czekam na posty z wakacji, nie wiem dlaczego, ale kiedy teraz zbliża się jesień to uwielbiam takie czytać :D
    +Obserwuję :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Też się bardzo stresuję egzaminem, ale jakoś to musi być :)

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  50. Wakacje zawsze szybko mijają :) cudowne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowne kociaki :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakiś szybki spis szkolnych hacków zawsze się przyda!
    Też jestem w trzeciej klasie i lekko się już stresuję..
    Proszę o klikanie w linki :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetnie wygladasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Jakie kociaki urocze!@!!!! ♥

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetnie, że wracasz. Piekne zdjęcia! Pozdrawiam i zapraszam do siebie, odpowiadam na każdą obserwację
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne zdjęcia :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Musisz myśleć pozytywnie, ja do szkoły chodzę z pozytywnym nastawieniem i mi to pomaga :) Egzamin gimnazjalny nie jest taki straszny. Ja szczerze mówiąc niewiele powtórzyłam sobie materiału do niego i wynik był zadowalający. Nie ma czym się martwić, rozumiem tydzień wcześniej, ale rok? uwierz mi to jest niepotrzebne :) Głowa do góry, będzie dobrze. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetnie, że wróciłaś! Mi również wakacje minęły błyskawicznie, za to wiem, że rok szkolny będzie się ciągnął w nieskończoność, już czekam na święta haha.
    Pozdrawiam Ronn

    OdpowiedzUsuń
  59. W takim razie życzę Ci powodzenia w przygotowaniach i na samym egzaminie, dasz sobie radę!
    Jakie przesłodkie kotki <3

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne zdjęcia ! I spokojnie egzaminy gimnazjalne to nic strasznego, nie stresuj się ;)

    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  61. Przeurocza sesja :) Umiliłaś mi sobotę :)

    Pozdrawiam serdecznie,

    Carmelatte

    OdpowiedzUsuń
  62. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń