13 listopada 2016

GREY SWEATER | ZAFUL REVIEW

Mam ogromną słabość do każdego rodzaju swetrów, dlatego o tej porze roku to one, w największej ilości, goszczą w mojej szafie. Jesień to najlepszy czas na wykorzystanie tej części garderoby w codziennych stylizacjach. Na zdjęciach widzicie mój najnowszy nabytek. Jest to sweter ze strony Zaful, na której znajdzie mnóstwo ciepłych i grubych sweterków.  Zaczynając od kardiganów aż do luźnych, dużych swetrów (tzw. worków). Jestem bardzo zadowolona, że zdecydowałam się na ten, który widzicie poniżej. Jest wykonany z bardzo milutkiego materiału, który sprawia, że jest nam ciepło. W dodatku ma bufiaste rękawy i 'stójką', które czynią go oryginalnym.  Przyznam się, że właśnie takiego swetra mi brakowało! Koniecznie zaglądajcie na stronę -> zaful.com i wybierajcie swój idealny sweter. 
Do zobaczenia w następnym poście :)







Byłabym bardzo wdzięczna gdybyście poklikali w link wyżej. Z góry dziękuję :)
Czy polecacie coś do wypełniania brwi w przystępnej cenie?

64 komentarze:

  1. Beautiful :) Follow for Follow ?

    OdpowiedzUsuń
  2. sweter skradł moje serce ;)
    po klikane
    15.99
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. extra stylizacja! bardzo przypadła mi do gustu
    Zapraszam do siebie:
    julsonofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kocham sweterki, twój jest prześliczny♥ (w link kliknęłam)
    Co do brwi to polecam zwykłe cienie, albo pomadę do brwi. Póki nie spróbujesz nie dowiesz się w czym jest Ci najlepiej c:
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki śliczny sweterek! *o*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki ładny! Co prawda nie przepadam za takimi rękawami, ale stójka i materiał urzekły mnie totalnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten sweterek, bardzo stylowa ta stójka i szaości, coś co uwielbiam ♥
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek super! A ja jeszcze czekam na zamówienie z Zaful :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek super a włosy jeszcze lepsze! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jest ten sweter! Sama bym taki przygarnęła z chęcią.
    Jeśli chodzi o wypełnianie brwi to polecam konturówkę do brwi z Inglota, a jeśli chcesz taniej to kredki z Catrice do brwi :) przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia. Uwielbiam ramoneski <3
    pozdrawiam
    Asia
    http://zakreconamamuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście piękny ten sweterek :D Cała stylizacja wygląda rewelacyjnie!


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana pomagam i klik - 15,99$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz Super Kochana ! Jeste zauroczona tym sweterkiem. WIdać, że jest świetnej jakości !! Dziękuję za poklikanie :* Oczywiście kliknełam w link również :* Obserwuję, zaobserwujesz mnie też? Pozdrawiam CIebie cieplutko :* Buziaki
    http://szymkowerobotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny sweterek :)
    Ładne zdjęcia.
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Krój tego swetra jest naprawdę świetny, sama współpracuje z Zaful i naprawdę uwielbiam ich produkty :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam "małą" obsesję na punkcie swetrów, najchętniej przygarnęłabym każdy, który stanie na mojej drodze ;) Ten z Zaful wygląda naprawdę ślicznie i czuję że chyba podobny niedługo wyląduje u mnie w szafie!

    Obserwuję ;)
    www.boroviecka.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tak samo uwielbiam swetry, a jeszcze bardziej - bluzy haha :D
    Ten sweterek wygląda na naprawdę bardzo ładny, ja sama uwielbiam takie zwykłe, jednokolorowe ubrania :)
    Poklikałam i obserwuję!

    https://by-kayla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham swetry! Wybrałaś naprawde bardzo ładny :) Oczywiście pokilkane.
    Co do brwi - polecam paletkę z pierre rene. U mnie sprawdza się świetnie. Lubię też kredkę z Catrice.

    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam swetry, ostatnio strasznie podobaja mi się w kolorze bordowym :D Poklikane, obserwuję :)
    Pozdrawiam ♥ /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczny sweter - razem z skórzaną kurtką tworzy interesujący, elegancki zestaw :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing hair, so beautifullll! :D Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowny ten sweterek ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny sweter, kliknęłam :D
    U mnie również recenzja tej firmy :D

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. golf super- krój i kolor rewelacja. :) bardzo ładnie wyglądasz :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post oraz rewelacyjne zdjęcia ! Widać, że blogowanie sprawia Ci wiele radości i wkładasz w to wiele serca. Takie blogi się ceni ponieważ ostatnio jest coraz więcej dziewczyn "blogerek" które mają swoje strony tylko dla współprac... :(

    Dodaję do obserwujących. :*

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/11/styl-casual.html

    PS. Kliknięte - śliczny szary sweterek w cenie 15.99 $

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna stylizacja :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sweterek wygląda super :) I wydaje się być ciepły, więc świetna alternatywa na zimę!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio zakochałam się w golfach, Twój półgolf wygląda fajnie, jednak sam sklep Zaful nie przekonuje mnie do siebie, wydaje mi się, że jakość ubrań nie jest najlepsza, dodatkowo odstrasza mnie masa blogerek, które mają teraz Boom na ten sklep.

    OdpowiedzUsuń
  30. Rzeczywiście wygląda świetnie ;) Bardzo ładne zdj!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja, idealna na spacery do szkoły. Sweter bardzo oryginalny i idę poszukać czegoś dla siebie, gdyż mam tylko jeden cieplutki.
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. podziwiam osoby, które stworzyły same bloga - teraz możn smiało powiedzieć, że sworzyliśmy swój własny kącik :) Super kurtka ♥
    Zapraszam: TAJEMNICZE DRZWI ¦

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny sweter.
    Gratuluje współpracy!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://olgv-kos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny sweter.
    Gratuluje współpracy!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://olgv-kos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Również współpracuję z tą firmą i ma ona świetny i dobry asortyment!
    Sezon swetrów zaczęłam już jakoś od ponad pół miesiąca.
    Wieczorami jest strasznie zimno na dworze, że nie wiem sama co może pomóc żeby było ciepło.
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj moja imienniczko! Świetny sweter, dlaczego wszyscy mają już szarość w swojej garderobie, a mnie wciąż jej brakuje? Chyba pora to zmienić, Twój blog ma bardzo fajny design!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeśli chodzi o swetry z małym golfikiem,wole kiedy są obcisłe. Szary to zdecydowanie kolor, który kojarzy mi się ze swetrami i jesiennymi sukienkami.
    http://s-busz.blogspot.com/2016/12/trendy-zima-2k16-2k17.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładne zdjęcia. :)
    Świetny sweter, bardzo mi się podoba kolor i prążki, tylko rękawy trochę nie w moim guście. :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Na prawdę fajny ten sweterek. Szary jest kolorem idealnym. Zawsze pasuje :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  40. Takie swetry są idealne! Kolor pasuje do wszystkiego, a w połączeniu z Twoimi okularami wyglądasz bardzo dojrzale :). Poklikane, trzymam kciuki za owocną współpracę!

    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładnie, ale uśmiechnij się :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piekny sweterek :) Mas świetne wyczucie stylu :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Wygladasz swietnie a co do brwi -cienie do brwi z Orifflame u mnie i mojej siostry sprawdzaja sie swietnie!:)

    olkaszczepanik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne zdjęcia , pięknie wyglądasz :)
    Sweterek jest prześliczny , zegarek też
    My blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. Sweterek jest świetny, właśnie takiego potrzebuje :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładny sweterek. Takie najprostsze mi się najbardziej podobają :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  47. Zaful to naprawde bardzo dobra firma ze swietnymi ciuchami dobrej jakosci! Gdy bede kupowac cos od nich na pewno wezme ten sweterek bo jest swietny!

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też je uwielbiam ;) Wyglądasz świetnie, kochana!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  49. This is not always a should in your pores and skin care arsenal. but, a few women just can't do with out cosmetics.http://guidemesupplements.com/dermessence/

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam swetry! Stylizacja wygląda świetnie!

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  51. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam fioła na punkcie sweterków a ten jest genialny <3 Świetnie na tobie wygląda *-*

    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczny sweterek! Do niedawna jeszcze nie lubłam golfów,ale przełamałam się i znowu są częścią mojej garderoby.
    Jeszcze bardziej podoba mi się kurtka, bardzo ciekawie wygląda gdy inny kolor jest wewnątrz:)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://weronikakalemba.blogspot.com/2017/02/czesc-wszystkim-dzis-przychodze-do-was.html

    OdpowiedzUsuń