28 stycznia 2017

Q&A #1


hej, hej wszystkim!
Dzisiaj przychodzę do Was z luźnym postem. Kiedyś poprosiłam Was, żebyście zadawali mi pytania. Jest ich dość sporo, więc bez zbędnego przedłużania zapraszam do dalszej części posta! Uprzedzając pytania bluza jest ze strony -> zaful,com. Nie zawiodłam się na tej firmie, bo bluza jest wykonana z naprawdę dobrego materiału i teraz jest jedną z moich ulubionych! A dodatkowo oversize, a takie uwielbiam najbardziej...

Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Od dawna uwielbiałam pisać, a fotografia to jedna z moich największych pasji. Blog to idealne połączenie tego co lubię najbardziej! 

 Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?
Marzą mi się Stany Zjednoczone lub Wielka Brytania. Interesuję się ich kulturą i to właśnie z tymi państwami wiążę moją przyszłość.

Kto Ci robi zdjęcia na bloga?
Moja przyjaciółka, a jeżeli ona nie ma czasu to mój młodszy brat :)



Masz już jakieś plany na wakacje? 
Większych planów nie mam, ale na pewno chce je spędzić z przyjaciółmi. Może jakiś obóz...ktoś chętny?

Skąd czerpiesz inspiracje? 
Na moim blogu jest parę tego typu postów. Inspiracje czerpię głównie z tumblr, weheartit i pinterest.

Jaki masz cel w życiu? Do czego dążysz? 
Przez całe życie miałam cele głównie materialne. Nie dawno postanowiłam sobie jeden główny cel -> po prostu być SZCZĘŚLIWYM CZŁOWIEKIEM!



Czy chciałabyś mieć kiedyś tatuaż? 
Zdecydowanie tak! Bardzo podobają mi się takie minimalistyczne. Na pewno kiedyś sobie takie zrobię. 

Jak opiszesz się w 3 słowach? 
1. Uparta
2. Ambitna 
3. Perfekcjonistka


Jakie miejsca najbardziej chciałabyś zwiedzić? 
Takich miejsc jest naprawdę mnóstwo. Takie główne to zdecydowanie Australia, Chiny, Bali, Malediwy, Aruba, Kalifornia, Hawaje,,,

Wolisz minimalizm czy przepych? 
Zdecydowanie minimalizm!

Jakim aparatem robisz zdjęcia na bloga? 
Canonem EOS 600D

Jakie książki polecasz?
Ostatnio czytałam naprawdę dużo świetnych książęk. Chętnie zrobię Wam post tylko dajcie mi znać czy chcecie.

Jakie masz plany na następne posty?
Mogę Wam zdradzić, że pojawi się coś o jedzeniu i serialach, czyli dwie rzeczy które uwielbiam, haha! 


Jeśli macie jeszcze do mnie jakieś pytania - zadawajcie je w komentarzach!

50 komentarzy:

  1. Masz podobny cel jak John Lennon - też chciał być szczęśliwym człowiekiem w dorosłości i chyba mu się to nawet po części udało ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło było poczytać :) Kliknięte :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na wpis z książkami :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna bluza - lubię takie kolory :) !
    Ja jak na razie nie mam jakiś szczególnych planów na wakacje.
    Mi zdjęcia robi siostra, przyjaciółka, lub robię sobie je sama ;)
    Obserwuję.
    Diamentowe myśli - klik
    Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią zobaczyłabym post o książkach, które czytałaś :)
    Fajne Q&A.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujący post, wydajesz się ciekawą osobą :3
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluza! :) Haha, to ja z reguły zdjęcia robię sama, samowyzwalaczem :D Też marzy mi się podróż na Malediwy i Arubę po ostatnim vlogu Jessici Mercedes :D

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam zarówno na post o serialach jak i książkach! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bym chciała kiedyś zamieszkać w stanach albo Uk :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny cel :D Dobrze, że założyłaś bloga, aby dzielić się swoją pasją :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne odpowiedzi :). Również chętnie zwiedziłabym podane przez ciebie miejsca. Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. USA to też moje marzenie żeby tam zamieszkać <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny post można się dużo dowiedzieć :D
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super odpowiedzi! Ja również zdecydowanie wole minimalizm od przepychu :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  15. Z niecierpliwością czekam na kolejny post, ponieważ też uwielbiam seriale i jedzenie :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedni cel :D blog to fajna sprawa ;p dobrze, że wpadłaś na taki pomysł by go założyć. Było warto! ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne odpowiedzi i zdjęcia <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo przyjemny post 😚 Zapraszam http://fashiongirls-girlsfashion.blogspot.com/?m=1 ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post! Także jestem zafascynowana Stanami ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam: www.differentworldsofficjal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny post, sliczne zdjęcia i ogólnie masz śliczny blog. Podoba mi sie!
    Pozdrawiam♥http://livilvi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/khaki-shorts.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam pinterest! Również czerpię z niego wiele inspiracji. Pozdrawiam i zapraszam do mnie


    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię czytać czy oglądać wszelkie q&a! Rób więcej takich postów <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. na pinterescie siedze spory czas, uwielbiam sie inspirowac! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. swietne odpowiedzi- lubie jak ktos wlasnie odpowiada krotko, zwiezle i na temat :D
    PS masz cudowne wlosy, moze jakis post o ich pielegnacji? ;)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z wielką chęcią!
    nowy post http://justemsi.blogspot.com/2017/02/how-to-wear-it-can-find-it-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi też marzy się wyjazd do Stanów Zjednoczonych *,*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie, że ktoś pomaga Ci przy zdjęciach ;) Mi niestety nie chcą ;/
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  28. Też jestem uparta, ambitna (czasami za bardzo) i jestem perfekcjonistką! Podoba mi się tutaj u Ciebie, mimo że jestem pierwszy raz, zostawiam obserwację. Trafiłam tutaj od siebie, zostawiłaś komentarz i bardzo Ci dziękuję. Będę wpadać częściej, bo moją pasją także jest pisanie i fotografia - pięknie to opisałaś, że Twój blog jest połączeniem tych dwóch hobby :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O ja też bym chciała w przyszłości zamieszkać w Stanach :)
    Mamy wiele wspólnego :)
    Mało brakuje mi do 160 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga- obserwuje!!! Czekam na kolejne posty!!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie wpisy bo można się więcej o sobie dowiedzieć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post! :)
    Śliczne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie czytało się taki post, odpowiedzi super <3
    Śliczne zdjęcia

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajna bluza! Pozdrawiam imienniczkę! :* Obserwuję i pozdrawiam :)
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. lovely blog :)
    have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi się stylizacja ze zdjęcia. Ogólnie jesteś bardzo ładna :)
    Do niedawna również miałam jako cel być bogatą, mieć dobrą pracę, piękny dom. Teraz po prostu chcę aby moja rodzina była zdrowa i szczęśliwa :)

    Obserwuję :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe Q&A, no i oczywiście świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawe Q&A, no i oczywiście świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam Q&A dzięki temu można lepiej poznać osobę.
    Super post!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. A jakie seriale oglądasz?


    Zapraszam do mnie <3
    -------> BLOG VANILOVE

    OdpowiedzUsuń
  41. Jasne zrob posta o ksiazkach! Warto jest dzielić sie tym co sie przeczytało jesli jest to jakas ciekawa pozycja o ktorej sie nie słyszało. Ciekawe q&a, sliczne zdjdcia i mega podoba mi sie ta bluza!

    http://caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja zazwyczaj zdjecia na bloga wykonuje przy pomocy statywu i pilota bo czesto nie mam cierpliwosci do tlumaczenia mamie czy tez siostrze jaka mam wizje artystyczna, haha!
    Jedyne co to teraz zbieram pieniazki na lustrzanke ktora bedzie miec ruchomy podglad bo to mega utrudnia mi zycie ze "pozuje na czuja", haha! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  43. Widzę, że marzymy o zwiedzeniu tych samych miejsc! ♥
    ZAPRASZAM DO MNIE, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Też chciałabym zamieszkać w UK lub USA ; d
    Jeśli znajdziesz czas, zapraszam do mnie
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne zdjęcia! Tak jak i ty, marzę o przeprowadzce do Wielkiej Brytanii bądź USA i szczerze powiedziawszy bardzo chciałabym tam studiować...

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. I adore q&as because now I feel like I know for ages even though I'm actually first time here!
    Your top is lovely by the way!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń