25 lutego 2017

information


hejka, hejka,
Zastanawiałam się czy nie napisać tutaj jakiegoś "poważniejszego" posta. Coś w stylu przemyśleń, refleksji, porad...Niestety zabierałam się za tego typu post już dość długo i skończyło się na tym, że siadłam przed komputerem i postanowiłam napisać mały update! Nie mam weny na pisanie posta o jakiś poważniejszych sprawach, a nie mam zamiaru dodać tutaj coś co napiszę na siłę, coś co nie będzie mi się podobać...
Przychodzę tutaj z informacjami co u mnie i jakie mam plany odnośnie bloga w najbliższym czasie. Zacznę od tego, że wielkimi krokami zbliżają się testy gimnazjalne (jak to szybko leci). Dopiero pisałam post we wrześniu, że do testów jeszcze pół roku. Myślę, że moi rówieśnicy mnie teraz rozumieją. Każdy nauczyciel, na każdym kroku, na każdej lekcji przypomina nam, że nasza przyszłość, w dużej mierze, zależy od tych egzaminów. Nie ukrywam, że jestem osobą, która bardzo stresuje się wszystkimi testami i tak jest w tym momencie. Moje życie prywatne kręci się więc wokół szkoły, nauki, stresu i egzaminów!


Odchodząc od tematu szkoły mam w planach rozpocząć nową serie na blogu. Byłaby ona związana z USA! Myślę, że wiele osób zainteresowałby ten temat. Pod ostatnim postem wiele osób napisało, że chciałby zamieszkać w Stanach Zjednoczonych. Postaram się Wam przybliżyć ten temat, a o tym co ja mam wspólnego z USA dowiedzie się w pierwszym poście z tej serii. Dajcie mi znać czy jesteście zainteresowani. Możecie mi również napisać co ciekawi Was w tym kraju, np. moda czy temat szkoły. Ja teraz zmykam, bo zadania z matematyki same się nie zrobią!

 
SWETER - kliknj






32 komentarze:

  1. Ja testy piszę dopiero za rok mimo to nauczyciele też często nam o tym przypominają, co do serii o USA jestem za <3
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc już z perspektywy czasu, jako studentka, powiem Ci (albo raczej napiszę, ale słowo "powiem" lepiej brzmi), że nie taki diabeł straszy jak go malują :) Testy są ważne, ale nie najważniejsze :)


    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest to ostatnie zdjęcie :)
    Piękna sesja :)
    *Obserwuje*

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza.
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam w tym roku maturę i jakoś bardzo się nie przejmuję. Myślę, że to w kim przyszłości zostaniemy zależy od nas, naszego charakteru, takiej siły wybicia i silnej osobowości, a nie od wyników egzaminów. Uczę się, staram się o dobre wyniki i oceny, ale nie zamierzam stresować się tym jakby to była walka o życie :D
    A wpisów o USA jestem strasznie ciekawa :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. hahah dobrze, że mam już egzamin gimnazjalny za sobą. Nie stresuje się nim, podejdź do niego na luzie, a na pewno lepiej ci pójdzie <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Ja w tym roku będę pisać poprawkę z matematyki i jestem cała w nerwach!
    http://shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również strasznie stresuje się nadchodzącymi egzaminami :/
    Śliczny sweter :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny sweter! Bardzo pasuje Ci ten kolor :)
    Haha na każdym kroku słyszę jak mało czasu zostało mi do testów... przerażające :D

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sweterek <3


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś o USA. Świetny pomysł;) Czekam;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. klik: $15,41
    Lubię USA i czuję, że odnalazłabym się tam. Najbardziej pociąga mnie w USA to pozytywne podejście do życia. W USA moje serdeczne zachowanie w stosunku do ludzi nikogo by nie dziwiło, a tutaj patrzą na mnie jakbym była jakaś nienormalna XD.
    Obserwuję i będę zaglądać częściej!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post kochana! Jestem pod wrażeniem! :)

    Buziaki,

    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taki sweter, tylko w bordowym odcieniu :)
    Piękne zdjęcia.
    Ja do egzaminu gimnazjalnego podeszłam na totalnym luzie.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny sweter, a co do zdjęc, to szkoda, że miałaś okulary, całe światło się od nich odbijalo :(

    http://midnight-about-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy pomysł z tą serią :)
    Śliczny sweterek ♥
    Też piszę w tym roku gimnazjalne. Jest lekki stres, ale podchodzę do tego pozytywnie. Będzie to co będzie.

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super zdjęcia :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętam, że do testów gimnazjalnych przygotowywałam się długo i poszły mi bardzo dobrze jednak potem okazało się, że i tak do szkół przyjmują osoby z niskimi wynikami :) Życzę tobie powodzenia PS. fajny sweterek
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny sweterek! Ja się bardzo stresuję egzaminami :/

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny sweterek !! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym poczytać właśnie o USA więc tego typy posty - jak najbardziej.
    Staraj się nie stresować testami i rób te z poprzednich lat.
    Piękne zdjęcia, ten sweterek skradł moje serduszko!

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post ;)
    Biorę udział w konkursie i potrzebuję pomocy - wszystko pisze u mnie na blogu :).
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. O USA jak najbardziej! Bardzo ciekawi mnie kwesta szkoły i nauki. Także z chęcią poczytam o tym. Powodzenia na testach. P.s śliczne zdjęcia. Obserwuje!

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post i super zdjęcia!
    Zapraszam do mnie--> http://lovipauli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. USA jest jednym z moich marzeń!
    Zapraszam do siebie : http://momentdlamniee.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Seria o USA jak najbardziej, będzie super ;)
    Bardzo fajnie napisany post. Ładne zdjęcia, masz śliczny sweterek!

    Zapraszam do mnie i jeśli mój blog Ci sie podoba zostaw obs ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/domowy-trening-brzucha-by-ewell.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dobrze, że mam jeszcze rok do testu gimnazjalnego :D

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przejrzałam Chyba z 10 Postów na Twoim blogu. ŚWIETNY BLOG! Taki natłok informacji i namalowanych przez zdjęcia historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłam, że tylko Cię pozdrowię i podziękuję ��



    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakochałam się w tej bluzce!

    dosiakot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. USA? brzmi bardzo ciekawie! :)
    a swterek przesliczny pozdrawiamy i zyczymy udanegotygodna! :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Powodzenia na testach i życzę wytrwałości w dalszym blogowaniu i wszystkich planach. :) Sweterek świetny.

    OdpowiedzUsuń
  31. Z doświadczenia wiem, ze przed każdymi egzaminami tudzież obroną pracy dyplomowej nauczyciele i wykładowcy powtarzają, ze to jest najważniejszy egzamin w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ostatnie zdjęcie najlepsze *.* Też przeżywałam stres egzaminacyjny ale dopiero w tym ostatnim tygodniu. Ważne, że już się skończyły xD
    Pierwszy post od roku

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń