16 maja 2017

Powracam do żywych!

hej, hej i jeszcze raz hej!
Jak dawno mnie tu nie było! Nawet nie wiem, jak za to przeprosić. Wszystko spowodowane było egzaminami, które pisałam już kilkanaście tygodni temu. Największa zmora gimnazjalistów na szczęście już za mną. Koniec stresu, siedzenia przed książkami, rozwiązywania egzaminów z poprzednich lat...
Jeżeli chodzi o to jak mi poszło to nie jest najgorzej. Zawsze mogło być trochę lepiej, ale podsumowując jestem zadowolona. Oczywiście pozostało mi teraz tylko walczyć o jak najlepsze oceny na koniec.
Teraz nareszcie mogę zająć się blogiem, pisaniem, fotografowaniem! Obiecałam Wam nową serię na moim blogu -> TUTAJ WIĘCEJ NA TEN TEMAT. Nie myślcie, że o tym zapomniałam. Posty napisane! Zostaje tylko zrobić ładne zdjęcia, chociaż pogoda nie dopisuje i gotowe.
Zastanawiam się gdzie ta wiosna?! Już połowa maja a pogoda jak w paźdźierniku... Dajcie znać jak u Was w tej sprawie! Jeśli macie jakieś prośby lub pomysły na posty, w którym wypowiem się na poważniejsze tematy to dajcie znać.

Wyczekujcie, bo wracam ze zdwojoną siłą!


Na zdjęciach mam bardzo fajną koszulę! Wejdźcie w link i zobaczcie. Będę bardzo wdzięczna :) Klik

17 komentarzy:

  1. Ja też pisałam egzaminy w tym roku :/ Najważniejsze, że to już za nami i nikt nie będzie już mi gadał, żebym powtarzała do tych testów haha... Pozdrawiam!
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Och szkoła! Kiedy to u mnie było :P :( Kliknełam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo dobrze, że egzaminy już są za mną <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że te egzaminy już za Tobą! Teraz na pewno bardziej możesz się skupić na blogu. Życzę Ci powodzenia w tych nowościach i zdjęciach. Kliknęłam
    nowy ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna koszula!
    Pamietam jak ja byłam po egzaminach- wielkie odetchnięcie po tym maratonie naukowym.

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wytrwałości i dużo motywacji! :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  7. Pogoda wraca więc akurat coś się może udać :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. love your outfit:) follow you, visit my blog:)

    http://cikolataliguzelliknotlari.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nareszcie cieszę się spokojem i mogę wyluzować, bo już dawno po egzaminach :D A pogoda na szczęście robi się coraz ładniejsza c;
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia w powrocie - duuużo motywacji do działania! :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  11. czasami trzeba zrobić sobie małą przerwę ;)
    śliczna koszula <3
    Pozdrawiam Cieplutko ❤

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog! Bardzo ciekawy!
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja do egzaminów gimnazjalnych przystąpiłam na totalnym luziku :D
    Ładne zdjęcia.
    Kliknęłam.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też pisałam egzaminy gimnazjalne i mam nadzieję, że nie poszło mi tak źle. ;D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę powodzenia i wytrwałości w dalszym blogowaniu :)

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wytrwałości i systematyczności bo to jest bardzo ważne. Ja zawsze nawalam właśnie ze systematycznością :/

    OdpowiedzUsuń