16 sierpnia 2018

Jak przygotować się na kolejny dzień szkoły?

Hej,
Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami moimi radami,  jak przygotować się na kolejny dzień szkoły. Wprowadzę was troszeczkę w moją rutynę i pokażę moje metody organizacji! Szkoła to jednak miejsce, gdzie spędzamy większość naszego tygodnia (na razie spędziłam w niej większą część życia...). Być gotowym na kolejny dzień to głównie dobra organizacja, a tą umiejętność można nabyć! Myślę, że większość porad jest już znana, ale może znajdziecie coś nowego, co wykorzystacie w nowym roku szkolnym.

1. Sprawdź swój plan lekcji na kolejny dzień!
Potrzebujesz swojego stroju na w-f? Masz jakieś zadania do odrobienia? Sprawdzenie tego i spakowanie się wieczorem sprawi, że rano zaoszczędzisz dużooo czasu, a 10-15 minut dłużej w łóżku to zbawienie! Zabierz też ze sobą klucze, portfel, podręczną kosmetyczkę.
 Jeśli chcielibyście post o tym, co zawsze mam swoim plecaku albo porady co i jak spakować to piszcie w komentarzach.



2. Przygotuj ubrania dzień wcześniej! 
 Zaoszczędzisz mnóstwo czasu rano, jeśli twoje ubrania będą już gotowe, a jedyne co musisz zrobić to je ubrać hah. Upewnij się, że są czyste i wyprasowane. Połóż je na krześle lub powieź na szafie, żeby ich nie ubrudzić, pognieść.



3. Zaplanuj swoje śniadanie!
 Nieważne co jesz, spróbuj przygotować to dzień wcześniej! Przygotuj sałatkę, zrób makaron, spakuj batonika! Wiele rzeczy zrobisz wieczorem. 



4. Miej regularne godziny kąpieli i snu!
Bardzo ważne, abyś dostarczał swojemu organizmowi odpowiednią ilość snu, a wieczorna rutyna znacznie ci to ułatwi!




5. Nastaw budzik! 
Nieważne, czy to twój telefon, zegar czy nawet rodzice :D. Miej coś, co obudzi cię rano!   


6. Przemyj twarz zimną wodą!
Zrób to rano zaraz po wstaniu, zwłaszcza jeśli czujesz się niewyspany. To ułatwi ci przebudzenie się!


7. Zjedź dobre śniadanie! 
 Zjedzenie rano pysznego śniadania wpłynie na twoje samopoczucie w szkole! Unikaj cukrów prostych, wybieraj produkty, które dostarczą ci dużo energii. Statystyki pokazują, że uczniowie, którzy jedzą rano duże śniadanie mają lepsze wyniki w szkole niż ci, którzy pomijają ten posiłek! Więc postaraj się być tym lepszym i jedź śniadanie! Pamiętaj, że szklanka wody i dwie łyżki płatków z mlekiem nie wystarczą twojemu organizmowi. 
Fajne opcje na śniadanie to: jajka, omlety, tosty, musli, przede wszystkim różne owoce i warzywa!
Dajcie znać, czy chcecie post o pomysłach na śniadania przed i do szkoły. 

 
8. Pij wodę z cytryną! 
Wiele osób nie wierzy, ale woda z cytryną rano potrafi zdziałać cuda! Jeśli jednak za tym nie przepadasz pamiętaj, aby wybierać napoje, soki niskosłodzone!  


9. Miej rutynę! 
Niektórzy uważają, że rutyna jest zła! W tym punkcie chodzi mi jednak o to, aby zrobić sobie listę rzeczy, które zawsze robimy po szkole. Można przywiesić to nad biurkiem, położyć obok komputera albo mieć w telefonie. Pomoże ci to w organizacji, zaoszczędzić czas i nie będziesz marnować go na bezsensowne siedzenie na telefonie. 



10. Znajdź swoje miejsce do pracy!
Ważne, żeby było daleko od wszystkich urządzeń, które będą cię tylko rozpraszać. Upewnij się, że masz wszystkie książki, zeszyty oraz przybory, które są ci potrzebne do nauki. Pamiętaj także o jakiejś zdrowej przekąsce między nauką!



11. Posprzątaj w plecaku!
Wyrzuć wszystkie rzeczy, które nie będą ci potrzebne kolejnego dnia! Pozbądź się wszystkich śmieci.
Mam nadzieję, że post wam się spodobał i skorzystacie z moich rad! Koniecznie dajcie znać w komentarzu, jakie są wasze sprawdzone triki na dobrą organizację w roku szkolnym!

Zdjęcia są ze strony: weheartit.com
 

45 komentarzy:

  1. Pomysły dobre, zdjęcia masz bardzo fajne we wpisie. Sama korzystam z niektórych rad.

    OdpowiedzUsuń
  2. Korzystając z Twoich rad nie ma mowy, żeby o czymś zapomnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne porady. Jak człowiek ma wszystko zaplanowane to od razu lepiej się żyje :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze wszystkimi podpunktami zgadzam się w 100%.
    Odpowiednie przygotowanie do szkoły jest kluczowe w odnoszeniu sukcesów :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawy wpis. Dużo przydatnych rad dla odob chodzących do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zacząć dbać bardziej o swoje posiłki w szkole i śniadania, które jadam za rzadko w roku szkolnym.
    Przemycie twarzy zimną wodą jest genialne :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Robię większość z tych rzeczy- dzięki temu prawie nigdy się nie spóźniam i na umówione spotkania i do szkoły. Muszę jednak popracować nad przygotowywaniem ubrań na kolejny dzień- to zajmuje mi rano najwięcej czasu

    OdpowiedzUsuń
  9. Stosuję się wszystkich rad podanych w punktach i mogę śmiało potwierdzić ich działanie. Jeśli wieczorem przed snem przygotuję wszystko co jest mi niezbędne na kolejny dzień to zaoszczędzam czas rano, dzięki temu leżę w łóżku dłużej (co jest dla mnie zbawieniem ��) lub mogę zjeść śniadanie bez pośpiechu ��

    BLOG INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosuję się do większości rzeczy. Ważne jest dla mnie też, żeby moje miejsce pracy nie było zbyt zabałaganione. Kwestii rutyny jest tak, że gdy mamy pewien porządek dnia to jest spoko, ale nie do przesady i nie można się ograniczać, bo to jest po prostu ciężkie. Popadanie w taką całkowitą rutynę powoduje u mnie odpływ chęci.

    swiatwedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przeczytam post z pomysłami na śniadanie! Super rady ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Część z twoich rad sama praktykuję ale niestety nie o wszystkim pamiętam. Na przykład muszę wdrożyć oicie wody cytrynowej oraz planowania przyszłego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko to sprowadza się do dobrej organizacji, z którą walczę od dawna niestety. Zgadzam się, że ustalone pory snu i dobre zarządzanie czasem sprawią, że rok szkolny wcale nie musi okazać się taki zły!:)


    Personalna Galaktyka Absurdu

    Koreańskie Pogaduchy- blog o Korei Południowej

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo że etap edukacji mam już dawno za sobą, to twoje rady mi się bardzo przydadzą ☺
    Sama bardzo lubię takie rutynowe działania ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam już etap studiów i pracy ale organizacja to moja kula u nogi :) ciągle się jej uczę. Z punktów wymienionych przez Ciebie nauczyłam się wieczorem robić sobie jedzenie bo rano muszę wypić kawę i piję też wodę z cytryną i inne rzeczy .Gorzej z szykowaniem ubrania :(. Przestawiłam się też na rutynę wieczorną sprzątania. Myję też twarz zimną wodą to mnie budzi :) A miejsce do pracy super inspirujące zdjęcia bo kupuję nowe biurko i robię zmiany w mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobre rady i sama prawie wszystkie stosuję, ale najgorszym punktem jest moje ubieranie się :P potrafię rano przebrać się 20 razy :PP

    OdpowiedzUsuń
  17. Great list, dear! Yes, sleeping and eating healthy are one of the best things we can do to ourselves!

    Marie
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  18. Korzystam z tych rad i rzeczywiście ułatwiają życie :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne porady! Ja zawsze przygotowuję ubrania dzień wcześniej przed szkołą :D
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatni punkt najważniejszy! Odpowiednie miejsce do pracy oraz rozsatanie z internetem to klucz do sukcesu! Świetnie napisany post, zdjęcia idealnie do siebie pasują! :)
    szyszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dobry post! Wspomniałaś chyba o wszystkim, na co warto zwrócić uwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią poczytałabym o tym, co zazwyczaj pakujesz do torby/ plecaka szkolnego :D ~Sandra

    Zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hehe.. Ja choćbym zjadła konia z kopytami to moje oceny nie będą wyższe. Większość z tych rzeczy stosuję.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Byłoby mi miło, gdybyś zadała mi pytanie do Q&A, które planuję zrobić.

    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja już swoją szkołę skończyłam rok temu, ale popieram pomysł z pakowaniem się dzień wcześniej i tak samo z szykowaniem ubrania. To naprawdę wiele ułatwia :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne porady, hah! Ja sama ogólnie nie chce myśleć jeszcze o szkole, tylko czerpię ostatnie dni wakacji jak najlepiej :D
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkołę już skończyłam, ale kiedy chodziłam to starałam się właśnie w tak uporządkowany sposób zachowywać, jak piszesz w swoich radach. :) Zawsze wolałam sobie przygotować wszystko wcześniej i chociaż pare minut dluzej rano pospać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem na studiach i z niektórych rad, które napisałaś korzystam! Szczególnie jeśli chodzi o ciuchy. Zawsze staram się przygotowywać dzień wcześniej stylizację, żebym rano nie musiała stać poł godz przed szafą.

    Obserwuje :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej do trzymania się tego typu "reguł" motywują mnie takie zdjęcia
    Pozdrawiam :)
    https://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Czasy szkoły mam już za sobą, ale przed pracą też te patenty wykorzystuję :) Może wspólna obserwacja?:)
    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne rady :) Ja już szkołę mam za sobą ale czasami z chęcią bym się na chwilę wróciła do technikum :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  31. O taak, starałam się przygotowywać strój dzień wcześniej bo rzeczywiście rano zajmowało mi to zbyt dużo czasu hah :D

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Such a nice post *.*
    I followed your blog <3 If you wish, visit mine :D
    xo
    Blog An Aesthetic Alien | Instagram | Facebook
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  33. Prawdę mówiąc, od zawsze pakowałam się wieczorem dzień wcześniej, szykuję również wtedy ubrania i potwierdzam, że to świetny sposób, żeby rano nie musieć się ze wszystkim spieszyć. Nic tak nie potrafi rozbudzić, jak umycie twarzy zimną wodą :)
    Świetne porady!
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. czekam na posta z pomysłami na śniadanie <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  35. Muszę zdecydowanie zacząć praktykować pierwszy i drugi punkt... :)

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Thanks for the comment <3
    i love everything that is stationery and organization
    so i love this post ^^
    kisses!!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  37. Rutynę czasami też trzeba urozmaicić, ale generalnie wszystkie rady są bardzo ważne i na pewno pomocne :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ciekawy wpis!


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. „Wake up or never eat pizza again” 😂😂😂 tak będzie nazywał się mój alarm ostatniej szansy haha 👌 Jak ja wszystkim zazdroszczę powrotu do szkoły... czekam z utęsknieniem na zajęcia na mojej uczelni ❤️ ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  40. Genialny wpis i super inspirujące zdjęcia:)
    https://veetmia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. W sumie to bardzo cenne rady, które warto wprowadzić w życie ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  42. super blog :) będę wpadać częściej. Ja dopiero zaczynam ,zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Szkoda bardzo, że nie kontynuujesz! Twój blog jest super!

    Ja ostatnio wróciłam, więc zapraszam do mnie
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń