17 stycznia 2016

Czym zastąpić kupne słodycze? #1 - Zdrowe Batoniki

Dzisiaj mam dla Was bardzo prosty przepis na zdrowe batoniki!
Szukasz czegoś co doda Ci energii? Trafiłeś w dobre miejsce. Jeśli czasami masz ochotę na zjedzenie czegoś słodkiego to domowe batoniki są idealnym rozwiązaniem. Zawierają małe ilości cukru, które pochodzą tylko z produktów naturalnych, miodu i suszonych owoców. Przygotowuje je się na prawdę szybko, więc... DO DZIEŁA!
Jak widzicie w tytule umieściłam znacznik "#1", ponieważ chcę kontynuować taką serię, gdzie będę dzieliła się z Wami moimi przepisami na zdrowe przekąski/jedzenie, które zastąpią Wam te kupowane w sklepach.



Składniki:
- 2 szklanki płatków owsianych
- 0,5 szklanki miodu
- 0,5 szklanki suszonej żurawiny?
- 0,5 szklanki pestek dyni
- 0,5 szklanki pestek słonecznika
- 0,5 szklanki rodzynek (ja dałam otrębów)
- 50g masła
- 50g cukru
Bakalie można wybierać według uznania. Można posypać wiórkami kokosowymi, migdałami, kakaem.



Przygotowanie:
Bakalie posiekaj. Płatki podpraż na gorącej patelni. Masło i cukier zagotuj w rondelku. Miód dodaj do lekko ostudzonej masy (nie zimnej). Wszystkie składniki wymieszaj ze sobą i przełóż do wyłożonej papierem do pieczenia, foremki. Masę wyrównaj i obciąż czymś ciężkim np. deską do krojenia. Następnie wstaw do lodówki na minimum godzinę. Po upływie tego czasu pokrój ciasto na kształt batoników. 









93 komentarze:

  1. bardo lubię takie batoniki ale niestety kupne bo już kilka razy podchodziłam pod różne przepisy a to z dżemem , miodem , masłem i żaden niestety mi nie smakował ;) A wielka szkoda bo chciałabym jeść takie domowe , a nie kupne ;(
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. pycha <3
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio zauważyłam u siebie gigantyczny spadek energii i szukam wszelkich sposobów by to zmienić. Dlatego na pewno wykorzystam Twój przepis, mam nadzieję, że wyjdą baardzo smaczne! :)
    Obserwuję i pozdrawiam :*

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sposób na zdrowe słodkości. Z chęcią skorzystam z przepisu. :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie w komentarzu. ;)
    pozulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. taki sposób na zastąpienie kupnych słodyczy, czymś zdrowym jest całkiem ciekawy ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm jak smakowicie wyglądaja!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie batoniki czasami sam je robię :)
    to świetny i zdrowy zamiennik słodyczy

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na posta! Na pewno wypróbuję! Wygląda pysznie :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis. Dzis postaram sie przygotować takie batoniki. Pozdrawiam i zapraszam na nowy blog.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te batoniki są pyszne! Sama robię takie czasem :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają przepysznie :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja mama ostatnio zrobiła właśnie takie owsiane batoniki z żurawiną i były przepyszne!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba dzisiaj zrobię takie batoniki (ale trochę w uboższej wersji :D). Czekam na kolejne posty z tej serii ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądają przepysznie ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju narobiłaś mi smaka. Uwielbiam zdrowe zamienniki.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę spróbować, a może dzięki temu rzucę słodycze!


    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Alek Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny sposób!
    mi jednak nic nie zastąpi kinder czekolady.
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Robiłam te batoniki! Są przepyszne! O wiele lepsze niż te ze sklepu!
    Nawet moje koleżanki to przyznały :)


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna propozycja! Muszę wypróbować :)

    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny pomysł ;)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny pomysł, własnie czegoś takiego szukałam! zabiore się za to w weekend. Bardzo podoba mi się ten post! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam również do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post, chyba spróbuję tego przepisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy jeszcze nie robiłam takich zdrowych batoników, ale może uda mi się w ferie.
    Wyglądają pysznie :)

    just-with-the-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny przepis, na pewno wieku osobom się przyda. :) Ja czasami takie tobie, tylko w wersji wegańskiej :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie zdrowe batoniki :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Od kilku dni zaczęłam właśnie jeść takie batoniki i powiem szczerze, że posmakowało mi to:)


    http://kamciaoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jadłam kiedyś, pyszne! :D
    Zapraszam do mnie! :)
    http://canevautrien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Smakowicie to wygląda :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądają apetycznie. Muszę ich kiedyś spróbować. :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. sama pieke podobne i wcześniej używałam mleka skondensowanego zamiast miodu... teraz w zasadzie jest mi to obojetne :) zalezy na jaki smak w zasadzie mam ochote :)
    pozdrawiam,

    ViviVivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK |

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale narobiłaś mi smaka na te batoniki! Z chęcią bym je teraz zrobiła, ale nie mam składników. Muszę kiedyś go wypróbować.
    Super blog, obserwuję:)
    Pozdrawiam.
    http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny przepis, możekiedyś spróbuję zrobić takie batoniki :)

    Zapraszam do siebie. Jeśli spodoba Ci się mój blog, miło mi będzie, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Spadłaś mi z nieba z tym przepisem! OD dawna właśnie szukam czegoś takiego, a wyglądają naprawdę przepysznie!

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądają pysznie :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ostatnio polubiłam ogólnie produkty owsiane i może do ciastek też się przekonam :) Ale słodycze i tak górują!
    Zapraszam do mnie! Dopiero zaczynam! -> MÓJ BLOG - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  36. oo pycha <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Batoniki na prawdę wyglądają smakowicie :D Chętnie wypróbuję przepis w weekend :D Dlatego też zapisałam sobie Twojego bloga :D Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Batoniki wyglądają bardzo ładnie i mam nadzieję, że tak też smakują. Sama planuję odstawić słodycze, a raczej zamienić je na zdrowe przekąski, dlatego przepis się przyda :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny przepis na domowe batoniki, na pewno go użyję! Od dłuższego czasu szukałam jakiegoś przepisu na domowe batoniki, ponieważ te sklepowe przestały mnie sobą zachwycać. Niby są dobre, ale tak na prawdę są niezdrowe, a takie domowe? Na pewno są zdrowsze i pyszniejsze!

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepis bardzo pomysłowy,i ciekawy. W przyszłości na pewno będę o nim pamiętać i skorzystam. :)

    My blog - click!

    OdpowiedzUsuń
  41. jak jest suszona żurawina, to muszą być pyszne XD
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  42. Takie domowe batony są jeszcze lepsze niż te kupne, mają bardziej 'naturalny' smak :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja nie przepadam za takimi słodyczami :D

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Zjadłabym takie batoniki ale nie chciałoby mi się ich robić :D


    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  45. mniam! muszą być przepyszne <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny przepis! :D
    Zdrowo i pysznie. <3
    Pozdrawiam
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny post i design bloga :)
    Będę wpadać częściej !

    http://paulinaborek.blogspot.com/ - zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  48. Wcale nie taki trudny ten przepis :) Z checią spróbuje kiedyś je sama wykonać! :) Wyglądają super!
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Genialny przepis! Takie batoniki wyglądają przepysznie :) Koniecznie muszę spróbować zrobić je sama.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeju, az zgłodniałam :3 Cudownie wyglądaja te batoniki <3 Czy mogłabyś kliknąć tylko w 3 linki nad zdjęciami, to dla mnie bardzo ważne http://macreateart.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny przepis na pewno kiedyś wypróbuję obserwuje i licze na rewanż http://wikimiki654.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. świetny przepis ostatnio też znalazlam przepis na zdrowe chipsy :D

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. I really love you :) Happy New Year!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/01/stussy-t-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny przepis na pewno wypróbuję :)
    http://claudettek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Wyglądają smakowicie, skuszę się na ten przepis :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Wyglądają te batoniki! Kiedyś może wypróbuję ten przepis :)

    goo-misek.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Mmm, smakowicie wyglądają! Obserwujemy?
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Uwielbiam takie samkołyki ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo smacznie wyglądają :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Jak to smacznie wygląda! Często robię podobne, tylko w kształcie ciasteczek. Smacznie, zdrowo, tak lubię najbardziej :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  61. Ostatnio także zrobiłam te ciasteczka :p są pyszne!♥
    zapraszam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  62. no na noc patrze na takie rzeczy i od razu chce sie jesc :D

    wspólna obserwacja? :) ja już obserwuję i liczę na rewanżyk :) pozdrawiam :* :):)

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny przepis, może sama zrobię :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam, keepgoiing.blogspot.com - klik! Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  64. Za uwielbiam ciasteczka z podobnego przepisu, pycha :)
    Poklikałabyś w linki u mnie? Będę bardzo wdzięczna :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  65. To ciasteczko wyglada smacznie ;)
    możliwe ze wypróbuje przepis
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Wyglądają przepysznie! Muszę wypróbować ten przepis :D
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  67. Koniecznie muszę kiedyś przetestować ten przepis <3

    OdpowiedzUsuń
  68. Hej !
    Nominowałam Cię do Liebster Avard. Więcej szczegółów znajdziesz na moim blogu.http://wikimiki654.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Muszę takie koniecznie zrobić. Kocham zdrowe przekąski :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  70. Mniam, pysznie to wygląda :p Na pewno wypróbuję ;)
    Może obs za obs?
    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. O! Świetna seria! :) Sama coraz bardziej zwracam uwagę na to co jem, a tu proszę, takie proste pomysły :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja ostatnimi czasy próbuję się ograniczyć ze wszelkiego rodzaju słodkości :)
    ---------------
    Zapraszam do siebie! Dopiero zaczynam ;) lovefun-jula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Batoniki wyglądają pysznie :D
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  74. cos dla mnie szukalm od dawna jakiegos dobrego przepisu na batoniki napewno przetestuje
    zapraszam do siebie http://cmillee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Uwielbiam takie batony własnej roboty!

    tasty-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Takie batoniki sa najleosze :) myśle ze wkrótce wypróbuje ten przepis
    Zapraszam do nas :)
    http://xelxes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Kurcze, właśnie przechodzę na zdrowy tryb odżywiania więc z wielką chęcią skorzytam z Twojego przepisu. :3 już nie mogę się doczekać ich smaku, szczególnie, że raz już wykonywałam z innego przepisu i byłam mega zadowolona,ale Twoje nie wiem jak to możliwe, ale brzmią smacznie.:))

    http://theviktoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Wow! Wlaśnie czegoś takiego szukałam<3 Co prawda kupuje batoniki Oshee ale swoje to swoje!<3
    Kiedy kolejny post z tej serii???

    http://www.justcleo.pl/2016/03/how-to-rock-pastel-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  79. Wow ! Jaki super przepis , właśnie jestem na diecie przyda mi się taka słodycz od czasu do czasu <>

    OdpowiedzUsuń
  80. Uwielbiam takie domowe przekąski, czasami robię ciasteczka owsiane ( przepyszne ) :D
    http://fashiooner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Te batoniki wyglądają przepysznie! Ale po składnikach widzę, że są również i smaczne:)

    W wolnej chwilii zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  82. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń